søndag, november 20, 2016

Når jeg laver mad ..

NU melder jeg det ud. Der vil sikkert være flere der allerede ved det, men her kommer det. Jeg skralder, og jeg skralder meget. Jeg skralder så der altid er lidt at give til andre, som har brug for lidt mad.
Derfor så .. Når jeg laver mad, som jeg faktisk gør hele tiden! Jeg bruger simpelthen så meget tid i mit køkken! Det er der jeg slapper af når jeg kommer hjem. Men når jeg laver mad, så er det altid uden opskrift. Jeg er aldrig været god til opskrifter, og når man skralder, ved man aldrig helt hvad man får med hjem, så derfor er min mad faktisk ALTID improviseret mad. 

Tit når jeg skralder, ender jeg med en masse grøntsager, for det er i virkeligheden dem, der holder sig bedst og i længere tid. Så vi får tit vagetariske retter. 

Denne supper er fuldstændig og alene improviseret og leget med, næsten en hel dag lang. Jeg har til denne suppe KUN brugt skralde vare. En masse forskellige grøntsager, som jeg alligevel ikke rigtig havde en ide med. Den blev lækker, cremet og fuld af smag! 
Og jeg synes det er fantastisk det her med, hvad får jeg ud af det jeg har .. Hvad kan jeg gøre med det, og det og det. Derfor vil jeg fra nu af, ikke skrive direkte opskrifter af mine kreationer ned. Nej hellere vil jeg vise jer billedet, fortælle lidt om det og give jer inspiration til jeres køkken :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar