fredag, april 08, 2016

Når solen skinner

det er forår, og snart bliver det sommer!
Selvom solen stadig har svært ved at bryde gennem al den regn, som er faldet de sidste par dage, så kan man allerede mærke, at vi har fået lysere nætter. 
Og udover de lyse nætter, så er solen her også mere og mere, fra dag til dag … Jeg nyder den og jeg kan slet ikke vente til den bryder endnu mere frem, og giver en masse varme til os. 

Som alle andre mennesker, så blegnes mit hår når solen skinner.
Det kan sikkert være svært for nogen at se, men jeg kan bestemt se det, og jeg ELSKER de små lyse totter, som nu blive mere tydelige!


Og når vejret ændre sig, så ændre mit humør sig også!
Nu skal i ikke misforstå det, så i nu tænker; bliver hun vinter deprimeret? 
Det gør jeg ikke, men man bliver bare automatisk mere glad af lyset. Sådan er det bare og man ønsker at mange ting skal blive nyt. 

Det er bare en uskreven regel. Når lyset bryder frem, ja så kommer jeg altid lidt at forkæle mig selv lidt for meget. Derfor fik jeg en dejlig pakke fra hm i dag <3
Skal nok opdatere den lidt senere. 

For med dette indlæg, ville jeg bare dele min glæde omkring vejret!
GOD AFTEN! Og nyd nu jeres forår, ligeså meget som jeg nyder mit. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar