onsdag, april 20, 2016

Jeg blogger for min egen skyld.

Når man er blogger, er det vel i bund og grund for ens egen skyld.
Det er derfor jeg blogger, og derfor at jeg har gjort det i så mange år! Min blog er ikke den mest populære, jeg tjener ingen penge på det (gider ikke reklamer herinde, så enkelt er det), jeg har ikke alverdens følger og jeg blogger ikke om noget specielt …

Jeg læser andre blogs - det er klart! Og nogengange så bliver jeg en lille smule træt af andre bloggere … bare en smule. Jeg synes alt for mange går for meget op i, hvem og hvor mange der følger en. Mange går for meget op i hvor mange kommentarer man får, og det er altid MEGET vigtigere med en positiv kommentar, end en træls kommentar. Og jo, en positiv kommentar er selvfølgelig altid rarest at få, men kan man ikke tage imod den mere trælse som lidt kritik.
Kritik er kun noget man kan blive bedre af, hvis man prøver at tage det til sig.

Med dette indlæg vil jeg intet andet, end at smide en lille god pointe - vær nu glad for dig selv og den du er. Din blog er en del af dig, og det er lige meget hvad forskellige læsere synes. DU skal bare nyde det du gør. Popularitet er absolut ikke alt :)


I princippet burde man vel som blogger, bare nyde det for ens egen skyld?

2 kommentarer:

  1. Rigtig god pointe du deler her i indlægget synes jeg!
    Jeg blogger også selv 100% for min egen skyld, men jeg har så valgt, at jeg sagtens kan inkludere sponsoreret indlæg også. Jeg brænder virkelig for at blogge og jeg vil gerne have at min blog skal blive så stor som muligt - dog er det altid mine egne ord, og jeg nægter at få betaling for noget som jeg ikke kan stå inden for. Så simpelt er det :-) Jeg synes også rigtig tit man kan være uheldig og støde på en blogger som bare blogger for pengenes skyld og det er virkelig synd. Det ender altså ofte med, at jeg ikke selv vil følge med længere hos bloggeren.
    Rigtig fint indlæg <3

    http://cillesunivers.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak. :) Ja, man skal gøre det, som man synes er godt for en selv. Med eller uden positiv respons ;)

      Slet