onsdag, april 13, 2016

I morgen starter et nyt kapitel!

I dag er min sidste dag som hjemmegående, i hvert fald i de næste 8 uger!
Jeg har nemlig fået praktik plads og nye sko ;)

Jeg er helt vildt spændt, og jeg glæder mig så meget til at komme igang!
Det bliver underligt, at jeg ikke skal gå herhjemme og nusse mere, men jeg er glad for min nye titel og jeg ved at det bliver super godt for mig.

Praktik pladsen er en lille øjenåbner, for det job, som jeg i fremtiden gerne vil ende med …
Det bliver godt at prøve det lidt af, også senere starte på skole, for at ende med en færdig uddannelse og selvfølgelig finde et job, som jeg vil have i mange mange år :)

Men jeg får travlt, og jeg er helt sikkert mere træt om aftenen, end før - så i må bære lidt over med manglende nærvær på bloggen.
Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar