lørdag, april 16, 2016

Engelsholm Slot (Højskole)

Billeder har jeg hugget inde fra Engelsholms egen facebookside.
Hver morgen ser jeg dette flotte slot og tænker … Hold kæft hvor er det fedt at være der!
Dette er min arbejdsplads - det er her jeg "arbejder" som praktikant. :)

Turen derud er lidt lang, det er hårdt om morgenen for os alle, men vi klare det, selvfølgelig. Jeg har en bustur på 20 minutter, og hvis jeg ikke når den bus som passer til min møde tid, jamen så må jeg vente en HEL time på næste - også er jeg jo da kommet for sent.
Så der en smule - bare en smule fart over feltet om morgenen - men det gør bare slet ingenting! Jeg er kun glad for at være igang igen, og jeg er glad for mine kollegaer, og alle de søde mennesker jeg færdes med derude.

Det er en lækker højskole, som ligger i helt fantastiske omgivelser!
Der er mange tilbud derude, dog handler det meste om kunst og musik.

Jeg venter stadig lidt med afsløring af hvad jeg laver ;) Det kan jo være nogen gerne vil gætte videre fra skoene …

Ingen kommentarer:

Send en kommentar