søndag, marts 06, 2016

Når man er kæreste

Kan det virkelig godt være svært af finde tiden til hinanden, når det i hverdagen er børn og gøremål.
Men det gode ved at have børn med nogen, som man ikke deler dagene med, er at man engang i mellem, får lov til at nyde bare at være alene.
Jeg er bare ikke så god til at være alene, så derfor er jeg glad for, at jeg deler mine frie weekender, med min dejlige kæreste.

Sådan en weekend var tiltrængt, og nu er den overstået.

Når jeg er kæreste og ikke mor, så er jeg meget kæreste.
Jeg elsker nusse og hygge om alt det, der ikke bliver brugt tid på i hverdagen. 
God mad - det får vi nu nok altid herhjemme … 
Men rødvin hører sig ikke altid til, og de lidt mere dyre råvarer, bliver sparet lidt. Men når så det bare er Mikkel og jeg, ja så kan man tillader jeg mig tit at være den ekstra takt livsnyder. 

I denne weekend, havde vi sådan en weekend. God mad, god vin og i hvert fald godt selskab. 
Vi fik frisk spinat salat med mango, frisk porrer til at friske op, og and stegt i smør og fløde, også lige en lækker rødvin til at toppe. 

Mad skal altid være dejligt og godt at spise, synes jeg. Men tiden til at sidde og nyde både mad og selskab, ja den tid er der ikke altid i hverdagens travlhed. 
Jeg nyder mine børn og deres selskab, men det er vel okay at have brug for disse aftner? 

Det er vigtigt for mig, og man skal tillade sig selv, at være andet end bare mor … en gang i mellem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar