onsdag, marts 16, 2016

Der hvor jeg mest er …

Jeg er meget i køkkenet herhjemme, igen tvivl om det.
Men der rum jeg elsker mest hos os, er vores stue. Den er hverken stor men heller ikke for lille …

Denne del, sofa delen …
Se lige hvor hyggeligt det er. Jeg elsker farverne, og alle de små finurligheder.

Det behøver ikke være helt lige, og rene linjer, det må gerne være lidt skævt og blødt. At sidde her med mine børn, eller min dejlige kæreste, det er bare skønt.
Vi slapper af, og selvom sofaen er lille, så er der altid plads til os.

"Hvor der er hjerterum, er der husrum"

En anden vigtig ting for mig, er at vi har et spisebord.
Omkring det samles vi …

Her spise vi om morgenen, middag og aften. Her spiller vi spil. Her klippe klistre vi. Her samles vi når der kommer gæster. Det er vigtigt, og har altid været vigtigt, for mig at man kan samles her.
At sidde overfor hinanden og kunne skabe en samtale, det er vigtigt.

Desuden elsker jeg vores små pynte ting i denne afdeling …

Egentlig ville jeg ikke meget med dette indlæg. Jeg fik bare ryddet lidt op i dag, og fik en følelse af at jeg ville dele dette rum med jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar