onsdag, februar 24, 2016

smaakokke.blogspot.com

Nogen har sikker fundet ud af, at jeg har valgt at skille denne blog, fra madlavnings projektet med ungerne. Det har jeg gjort fordi denne blog handler om noget helt andet, end søde børn der laver mad.

Hvis du gerne vil følge med i projektet, så synes jeg klart du skal klikke dig ind på www.smaakokke.blogspot.com

Lige nu, er bloggen stadig i opstart. Men med allerede to lækre opskrifter.
Bloggen bliver skrevet i børnehøjde, så derfor er opskrifterne skrevet med alle de trin der måtte være, så man som forældre ville kunne give præcise instruktioner til ens børn.

Mit mål med bloggen, er vel at få flere børn til at hjælpe med køkkenet derhjemme.
Vi har det altid sjovt når vi laver mad sammen, og det giver mig en god mulighed, for at gøre noget med den ene, uden den anden blander sig.
Det kan klart anbefales til alle.

Håber i vil følge med derinde ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar