søndag, februar 07, 2016

Pludre om dreadlocks. Her starter vi på 3. år

Med mine smukke søde, BEAUTY LOCKS <3
Nogen/ mange synes de er forfærdelige, og meget grimme, klip dem af Emilie, men jeg elsker dem, og jeg nægter simpelthen at de skal af. Jeg synes de er flotte og jeg beholder dem. De er en del af mig og jeg en del af dem.


Disse fantastiske lokker, er helt mine egne.
Der er ikke noget hår tilsat, og de er naturlige på den måde, at jeg går ikke hele tiden og ordner dem. De får lov til at passe sig selv. Jeg skiller dem ikke fra hinanden, jeg vasker dem kun når de skal vaskes. De lugter ikke, og er IKKE ulækre ...

Når jeg vasker er det lidt forskelligt hvad jeg bruger. Dog bruger jeg kun produkter fra RAW. Dem kan du købe på dreadheads ...
Jeg kan bedste lide deres flydende shampooer, men lige PT tester jeg en hemp shampoo bar derfra, og so far, er jeg faktisk ret godt tilfreds med den. Jeg mangler lige en vask til, før jeg vil sende en færdig vurdering af produktet :)

Udover at mine dreads er naturlige, kan jeg altså godt lide at pynte dem lidt ...
Derfor har jeg faktisk rigtig mange forskellige smykker til dem. Lige pt hat jeg intet i håret, udover to bambus perler, som sidder så godt fast, at de ikke kan komme af igen (det er det der med at have naturlige dreads, hvor man bare lader dem være. Pludselig er de tykkere et sted, end de var før). Men med smykker, der bytter jeg lidt rundt.

 

Der er minder i håret ...
og det er bare som om at i dreads, er der ekstra mange minder.

Egentlig har jeg ikke noget konkret at fortælle om dem, jeg ved slet ikke hvor jeg skulle starte eller begynde, så det blev virkelig bare sådan et, hej jeg har dreads, indlæg ...
Men hvis der er andre dreadheads derude, så synes jeg ALTID at det er fedt at skrives ved. Komme med erfaringer omkring lokkerne ... shampoo snak, fordomme snak, alt muligt snak :)

Så skriv endelig, ja også hvis du har spørgsmål omkring dreads. Hvis du nu har overvejet håret, men ikke tør tage springet, skriv endelig :D

Eller bare helt almindelige spørgsmål ... Godt så. Hej!

1 kommentar:

  1. Det klæder dig rigtig godt og jeg synes du har fundet en god måde at holde dem på:-)
    Jeg tror ikke jeg selv vil kunne holde dem, så har bare endelig fået mit lange hår tilbage efter, at kemoen tog det fra mig.
    Ønsker dig en dejlig dag :-)

    SvarSlet