tirsdag, februar 02, 2016

Godmorgen til verden. Her er jeg?

Så jeg har ikke fået opdateret omkring den nye livsstil. Det jeg ked af, men som regel er der en forklaring på alt :)

Det har ikke gået så godt her den sidste uge i januar. Jeg havde målet med 60 km joggin inden januar var slut. Hvilket ikke burde være så svært, og det var bestemt ikke umuligt at opnå, overhovedet ... Desværre nåede jeg bare ikke i mål.
Hvis grunden var dovenskab, så var jeg nok mere skuffet end jeg er. For grunden er en helt anden.

Jeg har lagt syg. Sådan for real syg ...
Jeg har lagt på langs i flere dage, med skiftende høj feber mellem 41-39, og det har så absolut ikke været rart. Jeg har slet ikke været på de sociale medie, fordi mit overskud har lagt i minus jo. Mine dejlige børn passede min skønne kæreste selvfølgelig, og samtidig tog han også min mad tjans.
Puh, hvor er det dejligt at man har sådan en skøn kæreste boende.

Men nu er jeg over det, og det er en ny måned, JUBI!
Igen må målet være 60 km, og det er det selvfølgelig, fordi jeg ikke helt gennemførte det i sidste.
Så jeg er klar, og jeg tænker at dem der vil, er klar til at følge lidt med igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar