onsdag, januar 06, 2016

Den nye sunde livstil, varet ved i 5 dage nu.

Det går jo faktisk rigtigt godt. Men 5 dage, er jo slet ikke nok! JEG BLIVER VED!
Her er lige lidt billeder med tekst, fra dagen i dag, som den ser ud indtil videre ;)

Jeg startede min dag med denne lækre morgenmad. Ymer hinbær med et frisk æble og en frisk kiwi. Om nom. SÅ LÆKKERT! Så skal der jo også fibre til, så lige lidt knust rugbrød og lidt havregryn på toppen, så var den hjemme! Tak for mad da.


Så var jeg ude at løbe om formiddagen. Så skønt, for vejret har faktisk været dejligt, solskin dog med en smule faldende sne. Det var hårdt, og super træls med små sne på ruten, men det er vel de odds man må tage med.
Jeg landede på 5,67 km, og det er jeg fuldt ud tilfreds med! Det er trods alt 2 km mere, end de andre dage. (føler mig stærk!) Jeg fik brændt 525 kalorier af. :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar