tirsdag, januar 12, 2016

11 dage med fantastisk opbagning!

11 dage er gået, og de er gået super godt. En væsentlig forændring er, at jeg ikke er så træt som jeg plejer, og mit stress niveau er klart dæmpet, nærmest helt væk. Det løben der, det virker sgu. Men jeg vil nu også gerne give lidt af æren til maden.

Løbeturene bliver bedre og bedre, og selvom jeg har ondt i benene lige efter en tur, er det faktisk ikke noget jeg mærker til mere. Min søn, Oskar på 5 år, er med på en løbetur en gang i ugen. Turen med ham bliver ikke så lang, men han giver den gas med skiftevis joggin og spurt. ;) Han er sej den lille mand der.
I dag har jeg løbet en tur på 4,20 km, med denne smukke udsigt over Vejle Ådal. Halvdelen er frosset til, og det gør bare at jeg synes det er endnu smukkere. Jeg har i alt løbet 37,27 km i disse 11 dage. Jeg er stolt af mig selv, og føler mig super stærk!

Familien bakker op, og alle er gået med på det med maden. Og opbakningen kommer også fra andre sider af familien. Her den anden dag var min mor forbi, og i stedet for at have en kage med til teen, havde hun en masse frugt med til os. Det var dejligt og vi har nydt godt af det! Og når man deler sin lille stolthed af en løbetur på facebook, er det dejligt med sådan et like fra folk i ny og næ.

Jeg er glad for denne beslutning, og om tre dage, skulle det blive til en vane. Man siger jo, at hvis man gør noget hver dag, i 14 dage, så bliver det til en vane. Jeg har i hvert fald tænkt mig at holde ud. Håber også i andre der er begyndt, holder ud.

1 kommentar:

  1. Rigtig godt nytår!
    Godt med din beslutning og dejligt med din nye livsstil:-)
    Aften hilsner herfra:-)

    SvarSlet