tirsdag, december 08, 2015

8. december, mit kageprojekt!

Lige nu står min kage i køleskabet. Egentlig skulle den blive klar om 4 timer, til et billede. Men jeg har dummet mig vældig meget, og håber egentlig bare den kan stå i morgen.
Jeg har lave en cheesecake - en helt almindelig cheesecake, hvor jeg har byttet nogle smags ingredienser ud, så det ville blive til en jule cheesecake. 

Så her ligger landet. Bunden består af knuste pebernødder, og min creme har smag af appelsin og kanel. Den smager super godt, men nu kommer mit dumme move. Da jeg skulle tilsætte husblas, glemte jeg simpelthen af smelte det ... Jeg tog det opløste og poppede i. :(
Jeg er så ked af det, for jeg er bange for, at kagen nu ikke kan stå til billede. Jeg krydser fingre! Men appelsin gelé blev dog rigtig fin, og der huskede jeg at smelte husblassen. 

Øv, hvor er jeg dog træt af det ...
Men det er der nu ikke noget at gøre ved. Jeg må bare håbe på, at kagen stadig er god i morgen, og forhåbentligt står rigtig pænt. Der er trods alt ikke noget at gøre ved det nu. 

forhåbentligt vender jeg stærkt tilbage i morgen ... God december dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar