mandag, november 30, 2015

Dette er blogindlæg nr. 600

Jeg har haft min blog her siden 2012, og det er virkelig en blandet blog, og derfor vil jeg bare takke alle, som egentlig har fulgt med, følger med og dem der kommer til. Det må jeg være fordi i synes jeg er meget sød, for jeg blogger jo ikke om noget bestemt.

Min blog er ikke kun med mad, dog er her meget mad, fordi jeg selv synes det er spændende, og det er en dejlig nem ting at blogge om. Nem ting ... Ja for hvad skulle jeg ellers blogge om?
Jeg kunne sagtens, som jeg egentlig ville starte med, blogge om alt hvad der sker i mit liv. Men det kom jeg hurtigt fra, for hvor vigtigt kan mit liv lige være :P
Ikke særlig vigtigt.
Så det blev hurtigt til; mest mad.

For at fejre mit mest skrevne emne, mad ... Så vil jeg bage en masse bag hele december! Jeg har nemlig ferie, og det skal også fejres ;)

Så tag lige at følg med i December, hvis i selv har planlagt at bage en masse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar