fredag, november 13, 2015

2,5 år med dreadlock

Jeg har rundet næste 2,5 år med dreadlocks, og de er virkelig blevet lange!
Man elsker dem mere og mere, for hver dag der går, og jeg synes de er blevet så smukke, og individuelle, med det naturlige dreadlock look. Mine er ikke kunstigt lavet, og jeg er glad for, at jeg bare lod mine dreads vokse den naturlige vej. De er unikke hver og en <3

Men når man har dreadlocks er der mange spørgsmål fra mange mennesker.
Her er 5 af de bedste, med mine svar:

1. Lugter dit hår? - Nej, mit hår lugter ikke mere end dit hår. 
2. Hvorfor er dine så pæne og rene? - Det er fordi jeg vasker mit hår.
3. Har du tit lus? - Nej, jeg har slet ikke haft lus, siden jeg fik mine dreadlocks
4. Hvordan vasker du dit hår? - Jeg vasker det en gang i ugen, med RAW dreadlock shampoo og en gang i måneden giver jeg det et bagepulver bad.
5. Er der ikke mange mennesker der kigger på dig? - Jo, det er der, men det er nok ligeså meget mit tøj.

Hvis du selv er dreadhead, kan du jo prøve selv at svare på de 5 spørgsmål. Ellers, let me know, hvis der er andre skøre dreadheads out there!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar