lørdag, oktober 10, 2015

Puppy-sitting (Islandske fårehunde).

Denne smukke lille søde hvalp, tilhører ikke os, og vi skal heller ikke have en.
Vi bor i lejlighed, og må slet ikke have en derhjemme. Desværre ... For hvor er den bare helt fantastisk sød!

Vi er på besøg hos min svigermor og hendes kæreste. Her er vi for at passe deres to hunde, som lige er blevet forældre. 8 hvalpe er der at kigge efter, og vi hygger os meget med dem.
Jeg er helt solgt til de små pus. Selvom de larmer lidt engang i mellem, og egentlig ikke rigtig gider at sidde oppe hos mig, så er de dejlige <3

Jeg ville ønske vi kunne have en derhjemme, men det er nu også fint nok, at vi bare skal passe dem engang i mellem, indtil de skal videre til nye hjem.

Håber i alle har ligeså skøn en weekend som mig. :*

1 kommentar: