fredag, september 04, 2015

En bloggers behov for ...

Lige pt har jeg drukket lidt for meget booster, og kan ikke falde i søvn, hvilket åbner muligheden for mig, til at lave sådan et rigtig typisk blog indlæg.
Det er vel en bloggers behov, engang i mellem.

Når man er blogger, så skal man virkelig passe på med hvordan man vælger at være på sin blog. Faktisk er de fleste bloggere i det virkelige liv, ikke som de udgiver sig for at være på deres blogs. Sådan er det vel generelt med nettet? Der er jo alligevel ingen der ved, hvem der i virkeligheden sidder bag ordene. I princippet kunne jeg være en gammel mand på 80.
Det er jeg ikke ... Men i princippet :)

Jeg læser forskellige blogs, ærligt det gør jeg. Jeg synes det er sjovt og mest vil jeg egentlig bare gerne se på flotte billeder, få inspiration til min interesse for madlavning, også den sidste, grine lidt af andre.
For det gør vi mennesker, og jeg synes helt bund ærligt, at det er SÅ NEMT at grine af andre bloggere. Jeg vil ikke udstille nogen, slet ikke. Men der må da være flere som mig, der får sig et godt grin af andre blogger ... Du sidder hjemme ved din skærm, læser om noget, som nogen har skrevet - måske noget de virkelig går op i, men som du finder hylende morsomt, eller ligefrem til grin. I den virkelig verden, ville det være svært at stå og grine sådan et menneske, lige op i deres åbne ansigt, men her på nettet, i vores blog verden, der er det bare ALT for nemt at grine af andre ...

Jeg griner f.eks. meget af dem der har behov for at udstille sig selv meget, eller bruger meget tid på at gøre sig selv (via deres blog) til et meget mere interessant menesker, end de i virkeligheden er.

Men alle mennesker har behov, jeg har behov! Jeg vil gerne høre fra andre; Ej hvor ser din mad lækker ud, eller, hvor synger du bare godt! Hvis jeg ikke får det af vide, er det også okay :)
Det er bare sådan mennesker er, og jeg bebrejder ingen for det. Det eneste jeg kan undre mig over, er folk der har behovet for at udstille andre (måske synes du jeg lige har gjort det, men tænk så måske over måden jeg har valgt at gøre det, og måden andre måske gør det?).

Med dette indlæg aner jeg virkelig ikke hvor jeg vil hen, men det er vel en bloggers behov (et menneskes behov), at komme med sin mening engang i mellem.

... og det sker ikke tit her.
Sov godt blog verden, nettet, følgere og alle andre der måtte have læst med. I er alle specielle, hver og en <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar