fredag, juli 31, 2015

40 lange, stærke, dreadlocks.

lige omkring 2 år gamle, er mine dreadlocks.
De er klamme, forskellige størrelser, har sjove farve nuancer ... Men, jeg elsker dem :)


Det hele startede med en barsel, som gjorde at jeg kedede mig en smule.
Mine dreadlocks startede som mange, tynde, ret pæne, ikke filtrede lokker ...
Men er nu blevet halveret i mængde dreads (sådan ca), tykke, ikke vildt pæne, meget filtrede lokker.
Nu er det blevet til 40 lange, tykke og stærke dreadlocks som jeg elsker, og holder af.

De er slet ikke passet, på den måde at jeg ikke sidder og dreadder dem op hver morgen. Meningen med mine dreadlocks, var vel egentlig at de så skulle passe sig selv, når de var kommet.
Det har de fået lov til, dog blevet dekoreret engang i mellem, med smykker, fjer og diverse andre ting.

Mange spørger mig, om hvordan jeg kan holde alt det skidt ud, som de har i sig. Og så må jeg indrømme at jeg vasker dem ... Alt andet ville være dumt, :)

Virkelig mange søde og dejlige venner siger; hvornår tager du dem ud?
Men sandheden er at jeg synes de passer ret godt til mig, og nu er der gået 2 år med dem ... og regner altså med flere år endnu?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar