onsdag, juni 17, 2015

Veninde tapas :)

Hej alle.
For ikke så lang tid siden, havde jeg en skøn veninde hjemme forbi, og der skulle selvfølgelig lidt godt mad til. Det blev noget tapas lækkert hygge.

Jeg har ikke taget billeder af hver enkelt ret, men jeg tænker i lige får et billede af en smuk tallerken.

Det i ser her er smilende æg med paprika og karse .. Ikke svært at lave, det giver lidt sig selv. Dog skal æggene have omkring 6-7 minutter, for de bliver smilende.
En lille lækker let salat bestånde af; perlebyg, rucola, hjertesalat, kænperejer lynstegt i mynthe, champignon og cherry tomater. Lidt parmeskinke og noget emmentaler.
Til sidst, en lille lækker aubergine-kylling-mozarella sandwich. :)

Hvis der ønskes opskrift på sandwichen, ligger jeg den med glæde ind.

Ellers er det slet ikke så svært at lave sådan en lækker tapas middag til en veninde eller flere. Vælg nogle ting ud du kan lide, vær lidt kreativ, også er jeg sikker på at du kan få en ligeså flot tallerken som vi fik.

Velbekomme og lykke til med det ;)

1 kommentar:

  1. Ej jeg elsker også tapas.
    Lækker tallerken :P

    Cylia - http://noshandchat.blogspot.dk

    SvarSlet