mandag, februar 16, 2015

vi er tilbage igen, til ikke så mange billeder ...

Jeg er igen tilbage til en mobil, som ikke er lige til billeder …

Det er træls ja, men måske man nu bare burde skaffe sig et ordentligt kamera. Specielt når nu man både har børn og en blog med billeder … Men det er og vil altid være typisk mig, at jeg ikke gider bruge min tid, på at skaffe mig tingene. Så i stedet burde jeg nok bare passe på mine ting?

Men som sagt, tilbage til et sted hvor jeg ikke kan skaffe mig billeder til opskrifter og oplevelser. Så i må ikke blive sure på mig, hvis mange ting går lidt langsomt.

2 kommentarer:

  1. Åh, det så træls sådan noget! Men et kamera ville jeg have anskaffet mig, det er noget af det bedste du kan investere i :)

    Knus
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Jeg har nomineret dig til Libster blog award, som jeg håber du vil være med til :)
    Du kan se mit indlæg & reglerne lige her http://smarstrand.blogspot.dk/2015/04/liebster-blog-award.html

    xoxo, sm.

    SvarSlet