tirsdag, januar 20, 2015

Pakkerne fra Juleaften's indhold.

Som mange andre i Danmark, havde jeg travlt op til jul.
Der skulle købes gaver og ordnes forskellige ting, til selve juleaftens middagen (jeg var dog kun hjælper i køkkenet, da vi var hjemme hos mine svigerforældre.)
Så jeg har helt glemt at oplyse jer om, hvad jeg egentlig har fået. Ikke fordi det noget nogen har spurgt om, men fordi jeg gerne vil skrive om det, også kan i jo læse med hvis i skulle have lyst.

Jeg tager det i den række følge jeg åbnede gaver i.

1. Parfumer fra Clean. Jeg fik en gaveæske fra clean, med tre af duftene. Virkelig lækkert, og jeg er vældig glad for dem. Det der er med clean, er at deres dufte er så dejlige neutrale, og passer derfor godt til de fleste krops dufte. Og intet menneske har jo den samme krops duft ;). Gaven er fra min far og hans Kone.

2. Bogen, Kvinde kend din krop anno 2013. Af min skønne kæreste, fik jeg denne skønne bog, som allerede er læst og lånt ud. Kan anbefales til alle kvinde (og mænd). 

3. Vinyl plader med bifrost, hele 4 stk. Jeg er stor fan af det danske 70'er band Bifrost, som jeg var så heldig at få 4 plader med, fra mine svigerforældre. Jeg er super glad for dem, og min samling af vinyl plader med Bifrost, er nu også fuldendt. Pladerne hedder:
Bifrost, Kassen og hjertet, Læn dem ikke ud, Til en sigøjner

4. En grill handske. Jeg fik den fleste "hjemmemalede" grill handske af min søn :).

5. To punge. Fik to punge af min mor, en lille fin, lad os kalde den indisk, pung til små penge. Også en helt alminde læder pung til kort og sedler. 

6. Et pynte hjerte. Lille Karla på halvandet år, havde lavet er glimmer hjerte til at hænge op som pynt.

7. Bogen, Anne Franks dagbog. Jeg har længe gerne ville læse Anne Franks dagbog, men har aldrig fået taget mig sammen til at finde den og købe den. Så fik jeg en meget gammel udgave af min kærestes bedstemor. Jeg er så glad for den, og nu når jeg er blevet færdig med Kvinde kend din krop, så er der ingen undskyldning for ikke at læse den. 

8. En Galla kjole. Jeg skal til Galla på gymnasiet jeg går på, her den 24. januar. Jeg havde ingenting til det, og i forvejen er billetterne dyre. Min dejlige fantastiske lillesøster, gav mig så en og jeg glæder mig så meget til at vise jer et billede af min kæreste og jeg til Galla. 

9. En Tagine. Hvis du ikke ved hvad en tagine er, skal du ikke være ked af det. Det er nok de færreste der er klar over hvad det egentlig er. Men det er et nord afrikansk køkken redskab. Eller redskab og redskab, det er en ler gryde, som er beregnet til at lave længere sammenkogte retter i. Jeg fik denne skønhed af min mor, og jeg er virkelig glad for den. Den er så fantastisk at lave mad i!

10. Alle Pyrus julekalendre. Af min svoger fik jeg og min kæreste alle Pyrus julekalenderne til deling. Vi er næsten allerede færdig med at se dem igennem :P

11. Penge. Min kære Onkel John, gjorde som han plejer .. han kommer med penge.

Også fik jeg vidst ikke mere? Men det kan nogen gange godt være lidt svært for at holde styr på alle de julegaver, for 4 dage efter juleaften, har jeg fødselsdag .. Så når folk spørger mig efter ferien, hvilken gaver jeg fik til Jul og hvilke jeg fik i fødselsdagsgave, så er det ikke altid jeg er helt klar over hvilke gaver der er hvad.
Jeg er dog altid klar hvor gaverne kommer fra, intet problem der …
Men håber alle havde en ligeså god juleaften som jeg havde, og at i fik alle de ting i ønskede jer, hvis ikke er der kun 11 måneder tilbage :P ca.

2 kommentarer:

  1. Lyder som nogle rigtig dejlige gaver! :)
    Glæder mig til at se dig i den gallakjole du har fået, er sikker på du kommer til at ligne en million! :)

    <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også selv til at se hvordan jeg kommer til at se ud :P

      Slet