mandag, januar 12, 2015

Kvinde kend din krop!

Det er et nyt år, og jeg er kommet helt dårlig fra start med at blogge ..
Jeg bruger tiden på andre ting, det er vel okay en gang i mellem?



Jeg er bestemt gået lidt i stå med at blogge jævnligt. 
Jeg synes jeg går og har så travlt, men i bund og grund er jeg bare i gang med en bog. En bog jeg bestemt synes alle kvinder bør læse (og gerne mænd også). 

Jeg fik bogen af min kæreste i julegave, eftersom jeg ønskede den. 
Gik i gang her for en uges tid siden, og kan slet ikke stoppe igen! Helt klart en god bog, som lærer dig en del om kvinde kroppens funktion, men også omkring dit liv, dine holdninger og den måde du vælger at se ud og være på. 
En bog du helt klart som kvinde, burde proppe på din liste af bøger du burde læse. 

Er sikker på der må være nogle læsere derude, som helt sikkert allerede har læst denne bog? Og i vil sikkert give mig ret i, at dette er et must at læse! 

Den udgave jeg fik juleaften, er den nyeste udgave fra 2013. Nu lyder mit næste ønske og samler mål, eller udgaver tak :D
1975, 1983, 1992, 2001 og 2013. 
Og alle skal læses igennem, også vil jeg sammenligne bøgerne med hinanden. 

- hvor ens er de?
- er der kommet nye holdninger?
- ny viden?
- nye kvinde berettelse omkring oplevelser?

Jeg glæder mig :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar