onsdag, august 27, 2014

Min søde kæreste lavede aftensmad.

Normalt har jeg det sådan her .. det er mit køkken .. og jeg har svært ved at andre skal stå det .. Jeg laver maden og jeg rydder op. Men i går var det anderledes. :)

I går var det min kæreste der lavede mad :D
Ikke har nogen speciel grund, men det gjorde han, og det sker ikke tit! Det smagte virkelig godt! Og specielt ungerne var vilde med det.

Det var kylling stegt i noget rasp, som han havde krydret med lidt forskelligt. Grove pommes fritter krydret med salt og paprika, også en avokado mayonnaise.
Jeg kunne (som sædvandligt) ikke helt holde mig fra køkkenet, så avokado mayonnaisen er mit værk, hvis opskriften er interessant, skal jeg nok ligge den ind til jer ;) Skriv evt. lige en kommentar eller en mail, så finder vi ud af det.

Men bestemt en super ret, hvis man har lange dage, og søde børn der skal mættes ;).
Billig, hurtig, nem og børnevenlig.

Tak for mad Mikkel <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar