tirsdag, juli 08, 2014

Hjemmelavet sushi, maki - insideout og nigiri.

Jeg ELSKER sushi! Og jeg synes det er fantastisk sjovt at lave, og sætte forskellige kombinationer sammen, af rå tyndskåret grøntsager og forskelligt hav kød.
Jeg ville med glæde skrive en roman om hvordan man laver sushi, men jeg er sikker på ingen ville forstå hvad der blev skrevet om alligevel.

I dag er det da også meget normalt, at de fleste hjem, laver det en gang i mellem.
Men hvis der skulle sidde nogen derude nu, som godt kunne tænke jer en tutorial, i hvordan man ruller dem pæne og hvad man kan kombinere sammen, jamen så giv endelig lyd, også skal jeg nok gøre mit bedre for at få en video op at køre omkring det :)

I kan kommentere her på indlægget, der hvor der måske evt. er blevet reklameret for det eller sende en email. Hvis der bare er en der ønsker en video, så kommer den.
God dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar