onsdag, juli 02, 2014

En ellers kedelig aften - blev redet!

pga en ung blogger ved navn Anne-Li med bloggen www.gownsandroses.dk ..



















Jeg sad vitterligt bare og kiggede på facebook, men bare sådan uden held, kender i det?
Lige der når ens aften er allermest kedelig, og man ikke kan falde i søvn. Viaplay dur ikke så man kigger bare på facebook.
Men så var jeg pludselig MEGET MEGET heldig! Og faldt over denne fantastiske makeup video på en gruppes side.

Jeg takker den skønne pige, der har lavet videoen, for at rede den ellers kedelige aften!
I burde bestemt se den ALLE SAMMEN!

Jeg er selv ikke en der går med makeup (med mindre jeg virkelig skal noget), så derfor er jeg også en der ALDRIG plejer at blive fanget af "makeup-toturials" .. eller hvad de nu hedder?
Men hold kæft man, jeg er simpelthen så ovenpå lige nu, fordi den der, det er virkelig det bedste jeg længe har set! TAK FOR DET!

God aften :)
ps. Hvis der nu ikke havde stået "makeup don'ts", kunne hun jo egentlig have bildt mig hvad som helst ind :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar