torsdag, juni 19, 2014

Sådan ser et hjem ud med to børn.



Jeg ELSKER min stue. Tingene og møblerne, men også bare det min stue bliver brugt til i løbet af sådan en dag.

Om morgenen ser den dejlig oprydet ud, og lige klar til at gå til. Der bliver sat musik på, også bliver to børn slået løs :D
SE nu første panorama billede ..
Sådan ser det ud i stuen det meste af dagen, lego og andre sjove ting udover det hele, et bord det ikke er blevet ryddet fra sidste måltid, og et barn eller to der tuller rundt.

Når vi så har spist aftensmad, bliver den mindste puttet og den ældste hjælper med oprydning af stuen. Så på sidste billede, ser i lige hvor fint her er, når der er ryddet op. Og Oskar bliver belønnet med en sun lolly is ;)

Jeg elsker min stue og mit liv med børn <3

4 kommentarer:

  1. Må da godt nok sige, der er fart på hjemme hos dig, meget rengøring :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der går en del til med det :D

      Slet
  2. Det ser skønt ud!!
    Vi venter også altid med, at rydde op i stuen, til den yngste er lagt.. andet kan ikke betale sig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej sådan må det jo være når man har børn :P

      Slet