mandag, juni 30, 2014

En smule inaktiv, læs hvorfor :)

For det første ..
Jeg holder lige nu ferie med mine fantastiske børn. Juhu! 

Men det er faktisk slet slet ikke derfor jeg ikke har blogget, for i sådan en ferie er der simpelthen så meget jeg gerne ville fortælle men .... Jeg er nok det mest uheldige menneske jeg kender. 

Først min iPhone i ved ..
Også ville min MacBook Pro ikke oplade, og jeg synes ikke lige pengene til at ordne det hele, var der i sidste måned. 
Egentlig ville opladeren bare ikke mere (fordi børnene er kommet til at rykke i ledningen), så ned og købe en ny i dag.

Åh så jeg har været uden min elskede computer i en uges tid :( 
Men fik løst mit problem i dag, så her er jeg igen og velkommen tilbage til mig :D 
God sommer!

2 kommentarer:

  1. Årh surt med computeren! :o
    Elias fik hældt kaffe i min macbook sidste måned -øv!

    xoxo, smarstrand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det så TRÆLS -.-
      Men hey, fedt at se dig tilbage i blogger feltet ;)

      Slet