onsdag, maj 28, 2014

Så, jeg har tabt min iPhone i toilettet ..

Så er det jo dejligt at man har en god kæreste, som lige havde sådan en smart Nokia 1208 liggende ;). Hvor heldig har man lige lov til at være!

På denne lækre sag, er der i spil pakken, Snake Xenzia, Rapid Roll og Nature Park, så med de spil, kan i nok regne ud at jeg slet slet ikke kommer til at mangle min fine iPhone 5.
Derudover kan man ikke tage billeder, modtager eller sende billeder - men dog er der far på skærmen ;)
Jeg kan ringe, jeg kan skrive og jeg kan modtage både opkald og sms'r .. Facebook kan nu ikke tjekkes på alle tider af døgnet.
Istagram og snapchat bliver nu også holdt udenfor varmen ..

Men hey.
Man kan jo stadig komme i kontakt med mig .. så det er vel okay :)

.. og den gode bonus er jo så, at nu kan jeg være lidt hipster, på det med mobilen. God aften og god Kristihimmelfarts ferie!

3 kommentarer:

  1. Haha, men du kommer vel til at mangle din iphone 5 en lille bitte smule?!
    Det ville jeg ihvertfald.

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster dig. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Hej, super fin blog du har dig her! Jeg tænkte på, om du har lyst til at vinde to super lækre neglelakker fra Chanel i de fineste sommerfarver? Så skal du bare følge linket lige her : http://girlsontherun.dk/?p=207
    Knus fra Sofie

    SvarSlet