lørdag, maj 03, 2014

Hunden er menneskets bedsteven

Vi har ingen dyr, men min søn ELSKER virkelig dyr, specielt hunde.
Her er en super sød, og sand, historie om hans ven Jeppe hunden :) 

Da vi i påsken skulle sende gække breve ud, sagde Oskar, min søn på 3år, at han gerne ville sende en tegning til Jeppe hunden. 

Jeppe hunden er en lille skotte, som vi en gang i mellem hilser på, når vi går mod børnehaven om morgenen. Jeg lod selvfølgelig drengen tegning en tegning, og jeg hjalp ham med at skrive en lille hilsen med hvori der stod: 

Kære Jeppe hund
Jeg ville gerne give dig en tegning, så min mor hjælper lige. 
Du er en sød hund, og det er sjovt at sige Hej til dig, når jeg ser dig om morgenen
Kærligere hilsner 
Oskar 3 år

Der gik lidt tid, men selvfølgelig har Oskar da fået et rigtig fint brev tilbage, og selvfølgelig er der lige en tegning af Jeppe hunden. 
I Jeppes brev stod der:

Kære Oskar
Tak for din flotte tegnin.
Da du jo ikke forstår hundesprog har jeg fået min far til at skrive for mig.
Tegningen hænger over min mad skål, så jeg kan mindes dig hver dag.
Hilsen og vov-vov fra Jeppe

Oskar blev vare helt vildt glad for det brev, og jeg synes simpelthen det er så sejt, at den har sendt sådan et fint brev tilbage til ham. 
Elsker denne lille historie, om mennesket og dets bedste ven, hunden :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar