tirsdag, maj 27, 2014

Baressos nye; Gelatte rose

Jeg er stor fan af is kaffe, specielt fra baresso ...
Men i dag skulle jeg lige prøve en gelatte med min veninde



men det er godt nok ikke noget for mig da ..
Alt for sødt og med en smag af karamel. 
Det kan godt være at det er dejligt med noget koldt, og når der så er noget frugt i, tænker man; ah måske endnu mere forfriskende ...
Men nej, ikke når det er gelatte. Der er (synes jeg) alt for meget karamel smag over det, og det når hurtigt at blive klamt. 

I stedet vil jeg anbefale, smoothea og iceblends fra baresso :) det er noget der holder!! 
God sommer til alle :D!

1 kommentar:

  1. Jeg kunne ikke være mere enig, det eneste der holder er en god gammeldags iceblend eller en smoothea hvis det er rigtig varmt!
    Tag gerne et smut forbi min blog og smid også gerne en kommentar!

    - Villa Villekulla, mitvillavillekulla.dk

    SvarSlet