tirsdag, april 08, 2014

Vi har taget hul på en hård uge

Denne uge er simpelthen sådan en uge hvor jeg tænker, hvorfor er jeg dog alene mor til to?

Jeg har lige haft en omgang syge med opkast og diarré, heldigvis gik det hurtigt væk. Men nu er det mine søde dejlige og fantastiske børn det handler om. 

Karla har fået en ordentlig omgang øjenbetændelse og hun er samtidig meget forkølet. Det er så svært med en så lille, for hun kan ikke rigtig fortælle hvordan hun har det, man kan bare kigge på hende og tænke; lille skat, du ser godt nok sølle ud da :( 

Oskar har fået 9 skoldkopper (indtil videre). Han er ikke hæmmet af det, udover han er helt vild rastløs ... Og det er en smule irriterende :p men nu ligger han inde hos mig og slapper af. 

Jeg håber vi kommer hurtigt over denne omgang, og man kan sige, hellere skoldkopper nu end senere.
God aften til jer 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar