tirsdag, april 22, 2014

Slut med Påske, nu kommer hverdagen

Og tak for det :P Synes påsken har været en smule hård ved os, med 3 påske frokoster, en dreng med skoldkopper og en pige med øjenbetændelse ..
Men en god påske, det synes jeg bestemt det har været.



Faktisk har vi gået hjemme alle sammen, i 14 dage nu, og jeg har virkelig manglet hverdagen! Så at den begyndte i dag, det var bestemt tiltrængt.

Vi startede ud med at Oskar fik skoldkopper .. Og Karla fik øjenbetændelse, og det var ugen op til påsken, så der måtte vi være hjemme jo. Det gik, men må indrømme at det er svært og aktivere en så stor dreng, når lillesøster skal med på slæb hver gang .. Specielt når nu man er alene om det :P
Men det gik, selvom det var lidt hårdere end forventet. For selvom han havde skoldkopper var han jo ikke syg på den måde. Men der er blevet leget med sæbebobler ;)

Men efter en hård uge, kom påsken.
Skær torsdag var vi til frokost hos min mor. Det var super hyggeligt og med god mad og det hele. Børnene overnattede hos min mor, så vi unge kunne komme lidt ud. Vi tog til Ulige numre koncert :D
Jeg var nok en af de få til koncerten, der stod og dansede og sang med på det hele :P
Men ulige numre er bare danse musik, ikke koge musik.

Afslapning fredag .. Og lørdag stod den på tøsehygge i Horsens.
Det var dejligt lige at koble af, fra alt det familie halløj der nu var i vente søndag og mandag.

Søndag var der påskefrokost (det var nu ikke særlig meget påske over det) hos min far og hans kone.
Mine storebrødre kom, og den ene kom med hans kæreste og søn - en overraskelse fra dem var en forlovelse ;)
Det var en super hyggelig dag, trods mine små tømmermænd fra aftenen før :P

Mandag, stod på påskefrokost med kærestens familie. Det var nok den påskefrokost i år, der bød på mest påske. Super dejlige og gode traditioner de har i den familie, hvilket min familie slet slet ikke har. Men det var dejligt og faktisk er det nogen gange sådanne ting jeg "mangler" i min familie.

Hård påske med meget meget trætte børn (og mor).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar