fredag, april 11, 2014

Jeg skal også forkæles :)

Nu er begge mine små hjemme grundet sygdom, og må indrømme at de da bliver en smule forkælet ;)
Men så jeg i faktas tilbudsavis fra i går, at der var nogle tilbud, som lige passer til mig :)

Hvis i der læser med, ikke har fanget endnu, at jeg er meget glad for mad, så læs lidt mere herinde. 
Men fakta har indtil på torsdag, tilbud på forskellige gode oste og tapas kød, samt vindruer. Man kan sikkert også købe halv billige ostekiks, hvis ikke man har noget liggende. Jeg valgte at bage knækbrød i stedet ;)

Men bare et lille tip, til hvis du nu får lyst til sådan en frokost; gå i fakta, det tager trods alt kun 5 minutter 
Velbekomme 

3 kommentarer:

  1. Lækker forkælelse :)

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Nøj det ser godt ud :) Tapas er skønt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtig lækkert! Og en nem løsning :P

      Slet