onsdag, april 30, 2014

I morgen er det den 1. Maj

Og jeg har tænkt mig at bruge dagen i selskab med venner, i Vejle byparken. Fordi 1. Maj er arbejdernes kamp dag.

Derfor... Lidt rød beklædning.

Sidste år til 1. Maj var jeg gravid og ventede mig Karla, samtidig med at Oskar jo skulle hentes fra dengang vuggestue. 

Denne gang til 1. Maj bliver børnene hentet og jeg er derfor uden børn, og kan slå mig totalt løs. 

Pga tyk mave og vand i kroppen sidste år, valgte keg der ikke at finde det helt røde frem. Men i år har jeg valgt at gøre lidt ud af det. Jeg manglede sko i forvejen, så de kunne da ligeså godt blive røde ;) 
Fra Føtex til 249,95kr og de er fantastiske at gå i. 

Derud over har jeg tænkt mig at iføre mig rød bandana på hovedet og har i forgårs lagt rød neglelak på (det var ikke meningen men kedede mig, og det gik derfor udover neglene). 

Så nu er jeg klar til i morgen. 
Andre der også skal ud og fejre kamp dag?

1 kommentar:

  1. elsker skoene! :)

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet