søndag, marts 23, 2014

Man går ikke til spejder, man er spejder

Nu har jeg efterhånden gået til spejder i mange år. Og kan bestemt ikke helt undvære det. 
Men Karla er stadig så lille, at det er svært hvis jeg både skulle være leder og tage mig af begge børn på en gang. 

Men til august starter en ny sæson, og da vil Karla være 1 år og Oskar 4, så der slår vi til :) det er sundt med en form for aktiv interesse, og jeg tror det er nemmere at holde ved, hvis mor eller far er fælles deler af det. 

Spejder, kan varmt anbefales ;)

4 kommentarer:

  1. Jeg er virkelig også fan af spejder! Jeg selv gik til det som lille og elskede det! Kalle skal helt sikkert også starte! :)
    Forresten... Ååååh så søde unger :)

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Emilie og i lige måde med Kalle :D

      Slet
  2. Jeg har aldrig været fan af spejder, men det er da godt nogen er, og super fine billeder!

    Kig gerne forbil min blog, knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Det er også meget en aktivitet, som man falder for hvis omgangs kredsen er der ;) Ellers tror jeg det er svært at blive fanget af det. Tak for kommentar og kiggeri ;)

    SvarSlet