torsdag, marts 27, 2014

23 år, 23 informationer om mig.

1. Jeg hedder Emilie Sarah men bruge nu oftes bare Emilie
2. Jeg er mor til to fantastiske børn, Oskar (3 år) og Karla (8 mdr)
2. Jeg er sanger og spiller da også på lidt forskellige instrumenter, men oprigtig bare sanger
3. Kommer fra Vejle og bor i Vejle 
4. Jeg har fødselsdag den 28. December 1990, men skulle egentlig være kommet lidt før end jeg gjorde
5. Jeg gik på vandel efterskole i 10.klasse, og fortryder at jeg ikke valgte efterskole i 9.klasse også
11. Jeg gik engang til spejder, men jeg blev meget hurtigt spejder :)
12. Jeg har været i tv som deltager i programmet; voice, Danmarks største stemme
13. Jeg har altid været ligeglad med hvad andre synes om mig, fordi jeg hviler så meget i mig selv, at jeg ikke behøver accept fra andre
14. Jeg har en storesøster som har valgt mig fra
15. Jeg boede i Aalborg i ca. Halvandet år
16. Jeg har den mest fantastiske kæreste, og vi er gode til at give hinanden tid til andet, end at lave kæresterier hele tiden
17. Jeg ejer ikke et fjernsyn
18. Jeg kører Mac stilen med iPhone, MacBook Pro og iPod
19. Jeg er under 160 cm høj, er nemlig kun 159
20. Jeg er allergisk overfor næsten alt, dog intet mad, og det er jeg virkelig glad for
21. Jeg er døbt ind i det katolske, men nu er jeg folkekirke medlem
22. Jeg har lige pt dreadlocks, men er generelt meget eksperimenterende med mit hår
23. Jeg synes familie er ligeså vigtig som ens nære selvvalgte familie (venner)

3 kommentarer:

  1. Den slags indlæg er så hyggelig læsning :)

    SvarSlet
  2. Elsker den salgs indlæg, det er virkelig god og hyggelig læsning om dig! :)

    Kig gerne forbil min blog, knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet