tirsdag, februar 25, 2014

Opskrift; 5 minutters kage

Jeg ville have noget sødt, men har absolut intet hjemme, så jeg gik i gang med at bage :D

Hvor tosset det end lyder, så tager der ikke meget mere end 5 minutter, og voila, kage!!! 

Du skal bruge: 
4 spsk mel
4 spsk sukker 
0,5 tsk bagepulver 
1 tsk vaniljesukker 
2 spsk kokosmel
2 spsk appelsin saft 
3 spsk olie 
3 spsk vand 
1 æg

Du skal gøre: 
Bland alle de tørre ting sammen med en gaffel, bland dernede de våde ting sammen med en gaffel, og bland begge sammen i en kaffe kop. Bages i mikroovnen på højest varme, i ca 4 min. Lad kagen køle lidt af, og vend så koppen på hovedet og voila, kage klar. Spis den med glæde :D 
Velbekomme

1 kommentar:

  1. Det lyder godt nok nemt, det må jeg næsten prøve :)

    XoXo Rikke
    - Kig gerne forbi min nye blog http://chasing-fairytales.blogspot.dk

    SvarSlet