torsdag, februar 13, 2014

Mit boheme hjem (vol.3)

Nu er tiden kommet til at i må se mit køkken. Det er bestemt ikke lige så bohemisk som min stue og mit sove værelse :p

Bor jo en helt almindelig leje lejlighed, så køkkenet er der ikke meget at gøre ved, udover alle de små dimser og dingenoter man kan proppe derind :p

Jeg kan godt lide hygge, og har derfor prøvet at skabe en masse hygge i mit køkken. 

Synes faktisk det er lykkedes mig, specielt med mine olie flasker, min opbevaring af gryn, mel, ris etc. 

Mine Jamie Oliver køkken ting, brødkassen, kiksekassen og den med gryde-pande grejet i fik jeg af min mor i julegave. Det var noget jeg slet ikke havde ønsket mig, men jeg er virkelig glad for dem og synes de passer ind.

:) så velkommen til mit fine køkken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar