onsdag, februar 05, 2014

Karla er 6. måneder!

Kan i tro det? Jeg synes simpelthen ikke det var så lang tid siden, at jeg lå på Kolding sygehus, og skulle kæmpe med hele kroppen, for at få mig en lille pige ud :) ..

Men nu er hun seks måender ...

.. og hun sidder i stol selv og gnasker i brød .. :) Det er helt vildt.

En lille status kan komme her:
Karla har ingen tænder endnu, men savler utrolig meget. Hun sidder selv, men vakler dog en gang i mellem, så er altid i nærheden af hende når hun sidder. Hun smiler og er glad (for det meste). Sover fantastisk både om dagen og om natten. Spiser alt grød og alt mos (gerne en masse frugt). Bruger nu str. 4 i ble og triller så flot rundt omkring. Hun elsker at ligge på maven og lege, og når hun gør det, kommer hun da også op på knæerne en gang i mellem. Til hendes 5. måneder tjek, vejede hun 7,3 og var 70 lang. Da jeg er anden gangs fødende, har jeg ikke så meget sundhedsplejerske besøg som med Oskar, så jeg må vente lidt endnu med en ny vægt og længde opdatering. Hun pludre på livet løs og propper alt i munden. Meget aktiv, og meget meget sød :)
Synes jeg i hvert fald.

Så sig hej til Karla, som blev seks måneder den. 25. januar!

2 kommentarer:

  1. Hvor er hun dejlig! :D

    Har selv en dreng på 8 måneder der har krudt i røven. Han valgte altså lige at lære at kravle julemorgen. Og nu har har 3 tænder og 2 på vej.

    Det er bare så skønt med de små og hvor hurtigt de udvikler sig (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig dejligt med børn i hjemmet :D Det er en helt anden hygge man får sig ;)
      Og ja, det går simpelthen SÅ hurtigt!

      Slet