søndag, februar 02, 2014

Fredag - Lørdag.

Det gik op for mig i går aftes, at jeg slet ingen børn har hjemme fra fredag-lørdag i den kommende uge. Oskar skal for første gang i lang tid, ned til sin mormor og have lidt kvalitets tid med hende, og Karla skal til fødselsdags dage hos sin Kusine, som bliver 4 år.

Så, hvad skal jeg finde på?

1. Jeg kunne selvfølgelig holde en lille fest?
2. Jeg kunne udnytte det, at jeg faktisk kan komme ud og lave noget jeg helt vildt har lyst til?
3. Jeg kunne blive hjemme og bare have en almindelig dag .. med mig selv?
4. Jeg kunne vaske tøj.

I hvert fald ved jeg det ikke, men jeg tror helt bestemt at jeg skal ud og cykle en tur. :) Jeg købte ny cykel for 14 dages tid siden, og jeg venter stadig spændt på at cykle igen (har ikke cyklet siden Karla blev født).
Åh ja ..

bare et lille underligt indlæg herfra ;) God aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar