fredag, februar 28, 2014

Bliver aldrig færdig med indretning ..

Jeg synes aldrig at man bliver helt færdig med at indrette sit hjem, for der dukker altid nye spændende ting frem :D

Jeg ELSKER gamle brugte ting, og det får åbenbart aldrig en ende. Jeg køber og rager til mig som jeg ved ikke hvad. 

I dag har jeg købt denne, af en som ikke ville have den mere. Jeg synes den er SUPER fed! Den passer super godt ind i mit hjem, men det største problem er; hvor skal jeg stille den? 

Som i kan se (vist med lighteren) er den rimelig stor! Men en plads skal den have, så må ligge tankerne lidt i blød også gå i gang i weekenden med noget møbel pynte flytning rundt :D 

1 kommentar:

  1. Ih, sådan en har jeg også! Faktisk helt magen til - lidt underligt. :-D
    Jeg fandt den da vi var ved at rydde op i min morfars lade. Nu står den udenfor og pynter, med lidt blomster og sådan. Er sikker på at den kommer rigtig til sin ret, når du finder en plads til den. :)


    Knus! www.daniellahorsmark.dk

    SvarSlet