tirsdag, januar 28, 2014

Mit boheme hjem (vol.2)

Jeg lovede jer at næste rum i mit hjem, skulle være mit soveværelse.




Jeg har lige fået mig en dobbelt seng, fordi min tre-kvart seng var i smadder. Der er SUPER meget plads i sengen, men ikke så meget plads i rummet mere. Jeg skal jo studere i nogle år mere, så et skrivebord er ret vigtigt for mig, det jeg har lige nu, har jeg fået af min lillesøster, som ikke ville bruge det mere. 

Lidt grønt med en aloe vera plante, det skal der da til. Også kan man nok se at religion er noget jeg finder utrolig interessant. 

Altså mit soveværelse er, en smule minimalistisk, hvis man sætter det op mod min stue, men hvad skal man vel egentlig også bruge mere end en seng og garderobe til sit tøj, på dit soveværelse ;)? 

Næste rum må vel blive mit .. hm køkken!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar