søndag, januar 26, 2014

Mit boheme hjem (vol.1)

Jeg har fået af vide at bor meget Bohemisk .. Og det er vel heller ikke helt løgn? 
Her får I i hvert fald dele af min stue. 


Jeg kan skrive lidt forskelligt om mim stue, men det som de fleste nok vælger at ligge mærke til, er at jeg intet fjernsyn har. Jeg han ingen bestemt forklaring på hvorfor jeg ikke har det. Det er ikke for at spare men simpelthen bare fordi jeg ikke finder det nødvendigt.

En ting som man med det samme ville fornemme hvis man var her, er nok det musiske touch. Jeg er selv musiker og derfor har jeg tons af sangbøger, guitar og node stativ fremme. 

En anden ting er genbrug ..
Jeg elsker genbrug og der er faktisk intet (udover få pynte ting, mit anlæg og mine højtalere) som er nye. Min sofa er en sang fra et kømpe genbrugs marked, fyld op med puder og overtrukket at sort skin. Men skænk er en jeg fik af min Gudmor, den er blevet malet og har fået skiftet knopper. Min gynge stol fandt jeg på nettet til okay pris. Palle bordet består af paller fra min fars firma. Spisebord og stole er arveting, bordet fra min far og hans kone og stolene fra min veninde :) 

Så velkommen i stuen, håber i nød mit hjem, næste gang kan i komme med ind i soveværelset ;)

4 kommentarer:

  1. Er helt vildt med din sofa + fuglen i "buret" i vinduet :) Jeg er selv stor fan af genbrug, det giver ens hjem noget helt unikt.

    www.style-conscious.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også vældig glad for den sofa! Den er god at sidde i, pæn og kan også bruges som seng ;)

      Slet