torsdag, januar 02, 2014

GODT NYTÅR!!!!

Vi skriver nu år 2014, og jeg synes simpelthen det er helt vildt ...

Og jeg havde en super god nytårs aften .. nok den bedste i mange år vil jeg vove at påstå og sige. Jeg var sammen med mine to fantastiske børn og min kæreste <3 Stille og roligt, men helt fantastisk god aften/nat!

Lad os lige tage et lille kig tilbage på bloggen år 2013 ...

Jeg har måske ikke været så god til at huske og skrive i år 2013. Tænker det hænger sammen med at jeg for det første var flyttet tilbage til Vejle, startet på VUC Vejle, blev gravid og derfor også lige skulle kæmpe med det. En fødsel og en dreng i trods alder .. Men jeg fik da skrevet lidt herinde, trods alt ;).

I december prøvede jeg med en blog challenge, og jeg må sige, at det gik vildt godt .. indtil jeg kom til min fødselsdag, den 28. december. Men sådan kan det gå, og man kan sige, at heldigvis var det sidst på måneden. Jeg har ikke fået skrevet den sidste dags challenge, men mener nok det var noget med: Hvad synes du om blog challenge?
Og meget kan man sige .. jeg synes det er en god starter til hvis man er gået lidt i stå. At man så sidst i sin blog challenge, går i stå, ja det må jo bare være et tegn på at det i sidste ende bliver en smule kedeligt, sådan at blive "dikteret" til hvad man skal skrive om. :)
Men nu er det prøvet, og det gik ... sådan næsten.

Jeg glæder mig til et fantastiske nyt år sammen med alle mine læsere og i må endelig gerne komme med idéer til, hvad i synes der skal være mere eller mindre af? Eller hvilke opskrifter kunne i godt tænke jer at få med på vejen?
Kom endelig med gode og dårlige bud ;) alle er relevante.

Glædelig 2. januar :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar