lørdag, januar 25, 2014

En status, er på sin plads



Der kommer ikke meget fra mig for tidens har haft travlt med hjemmet, men nu er hele hytten ved at være ovenpå. 
Havde lidt en tanke om at i skulle vi ses lidt rundt måske? 

Men i hvert fald ...
Vi har det og vi er glade :D Oskar bliver bedre og bedre til at håndtere Karla, det hænger nok lidt sammen med at hun er blevet ældre og samtidig kan lidt flere ting end hun kunne før :p

Jeg har også lidt forskellige nye mad opskrifter som jeg gerne vil dele med jer. Der er lidt forskelligt, faktisk meget forskelligt, for jeg er begyndt at lave tema madplaner. Vi har lige haft asiatisk uge og næste uge er det italiensk ;) 

Men nu vil jeg smutte igen.. Måske kommer der oplæg fra boligen senere, og ellers kommer det til i morgen.
God dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar