fredag, januar 10, 2014

Blog indlæg nr 500.

Skal bruges lidt på at fortælle om starten på det nye år, og hvad jeg lige nu laver. 

Altså lige nu, der leger Oskar og jeg :) 
Vi har puttet Karla sammen, ryttet op og derefter var der jo så tid til at lege lidt sammen. Nu fjoller han lidt rundt selv, så tog mit snit til at blogge. 

500 indlæg har jeg nu skrevet, og jeg er nu begyndt på mit tredje år med bloggen. Håber dette år bliver året, hvor mon blog vil blomstre lidt igen, specielt med masser af god mad :D

Jeg havde en super god nytårs aften sammen med børnene og min kæreste. Og er allerede begyndt at tænke på hvad jeg skal næste år til nytår. Ja jeg ved det, jeg er skør lige på det område. Men i dette år er jeg uden børn den aften, så en vild fest skal der da til. 

Det nye år startede fint, dog i den lidt sørgelige del. Men er nu helt ovenpå igen :) 

Glæder mig til flere gode indlæg og år her på bloggen, og sammen med alle de faste søde læsere. 
Og hermed, er nu indlæg nr 500 skrevet. 

2 kommentarer:

  1. Tillykke med indlæg nr. 500! Nyder at følge med herinde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D Og fedt du følge med, trods lidt mangel på indlæg det sidste stykke tid.

      Slet