fredag, december 27, 2013

Stemnings billeder fra dit hjem

Jeg har lige hevet alt julepyntet ned, ikke pga dette indlæg, men fordi jeg havde lyst til at nusse om mit hjem, også kunne det ligeså godt ryge. Så her er lidt stemnings billeder, fra et ny nusset hjem, uden julepynt ;)

1. Noget fanzy gren-halløj jeg fandt på her til jul også er kuglerne blevet skiftet ud med en alm. lyskæde
2. Mit yndlings hjørne fra køkkenet. Alle min olier, og forskellige andre ting til at give maden smag. Også en krukke med ting til at røre i maden :P
3. Mit flotte plante, i min flotte madam blå kande
4. Guitar :D
5. En del af min fantastisk loppefund-genbrugs sofa, som jeg simpelthen er vild med.
6. To mos "planter" på en smuk metal kasse fra søstrene grene, som jeg også fik denne jul :D

I må sige til hvis i gerne vil se lidt mere af mit hjem, fordi det skal vi nok finde ud af så.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar