lørdag, december 21, 2013

Opskriften på din livret

Jeg har ingen livret. Så derfor får i bare en opskrift af det nyeste jeg er begyndt at spise en del af ;)
EGGWRAP!!

Jeg havde set mange tage billeder af noget ala dette, og synes det så lækkert ud, så derfor gik jeg da i gang med det :P

Jeg brugte:
3 æg
lidt salt og peber
lidt oliven olie
spidskål
alm. salat
frisk spinat
fersk laks (rå)
Løg
Creme fraise

Hvad gjorde jeg:
Jeg prøvede at lave selve egg wrappen først .. og det var de tre æg, blandet med lidt salt og peber. Så tog jeg oliven olie på min pande, og hældte massen ud. Den svulmede op, men synker igen når man får den af panden (så bare rolig). Så smurte jeg først wrappen med creme fraise, også skar jeg de forskellige andre ting, og proppede i. Rullede den, og spiste den :)

Var vældig tilfreds med mit første forsøg. Min wrap blev lidt tyk, så måske et mindre æg næste gang?
Velbekomme :)

.. og glædelig 21. december til jer.

2 kommentarer:

  1. Det ser helt enormt lækkert ud! :)
    - Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak! det smager også enormt godt!!!

      Slet