torsdag, december 12, 2013

Hvordan fandt du blogspot, og hvorfor blogger du?

Det hele startede vel med at jeg brug blog.dk som en dagbog. En hjemmeside hvor man opretter en bruger og så har men en form for blog man kan holde opdateret hver dag.
Det brugte jeg rigtig meget på efterskolen og efter skolen, men så blev jeg mor og ville gerne noget nyt.

Jeg tror jeg fandt blogspot fordi jeg læste andre blogge derinde .. Men det er simpelthen så lang tid siden at jeg nærmest ikke kan huske det.

Før denne blog havde jeg faktisk en anden her på blogspot, men det gik hele tiden i vasken, og jeg var selv rigtig dårlig til at komme op på hesten igen. Så derfor valgte jeg bare at lave en helt ny, og den har vel snart holdt i to år faktisk ;)

Jeg blogger fordi jeg ikke har andet at lave når jeg har nogle timer fri :D
Det er nu ikke kun derfor, men det er egentlig meget af grunden til at jeg gør det.

Ved at blogge kan jeg komme af med forskellige ting, som jeg egentlig godt vil dele. Billeder, opskrifter, kreative idéer og billeder af mig og mine børn. Det er primært det du får herinde :)

Glædelig 12. december.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar