tirsdag, december 03, 2013

Hvad har du lavet i dag?



I dag, den 3. december, har jeg haft begge børn hjemme. Oskar havde en smule feber i går, og ville være helt sikker på den var væk. Det er den så nu kan man sige :D

Men vi har hygget, ja altså Oskar har set mest fjernsyn (film fordi jeg har ikke noget fjernsyn, så film på computeren), mens jeg har gået og pyntet det sidste op her til jul. Jeg mangler dog stadig en adventskræns og en dekoration. Men hver gang jeg er afsted for at købe en omgang ler, så er leret bare pist væk. Øv ..

Mikkel (min kæreste) kom i eftermiddags, og spiste med. Vi fik (synes jeg) en lækker om gang pasta gorgonzola sovs :D
Jeg ELSKER ost, og jeg elsker generelt bare italiensk, nemt, billigt mad! Mums.

Så har jeg bøvlet med både Oskar og Karla her til aften.
Ikke sjovt, så min alene aften er først lige begyndt. Åh puh ha, godt der ikke er så mange pligter, eftersom de fleste forsvant sammen med at julepynten kom på plads.

Udover alt denne hygge, har jeg gået og puslet på at lære et par nye sange at kende .. OG det går fantastisk må man sige. Jeg er godt tilfreds med mig selv, og jeg er rigtig glad for sangene. Er inde i en "hør dansk musik" periode, det er heller ikke det værste ;)

Godaften til alle jer der måtte følge med ;)

4 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare dejligt! Hvordan går det med den lille Karla?

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Emilie :D
      Det går super godt, hvordan går det hos jer?

      Slet
  2. åh hvor dejligt! Hun ser da bare så lækker ud :)
    Her går det også rigtig godt, Kalle er snart 6 måneder - det er jo helt vildt :O

    SvarSlet